• Start
  • Blog
  • Co ma do zaoferowania agencja seo?
Google reklama, Adwords, Google Ads

Co ma do zaoferowania agencja seo?

Google reklama to coś, czym powinien zainteresować się każdy właściciel strony internetowej. Bez skutecznie prowadzonej kampanii reklamowej na próżno jest liczyć na uzyskanie pożądanych efektów. Konkurencja w branży e-commerce jest bardzo duża i stale rośnie. Firmy dwoją się i troją, aby zaistnieć w Sieci i wybić się ze swoją ofertą. Dotrzeć do grupy docelowej, pozyskać nowych klientów i zwiększyć wyniki sprzedażowe pomoże kampania AdWords. Istotne jest to, aby powierzyć jej stworzenie i prowadzenie specjalistom.

 

Dlaczego warto postawić na Google Ads (dawniej AdWords)?

 

Samo pozycjonowanie może nie przynieść tak dobrych efektów, w tak szybkim czasie, jak kampania Google Ads (dawniej Adwords). W przypadku Google reklamy można liczyć na mierzalne wyniki. Znacznie łatwiej jest też kontrolować ponoszone koszty, czyli zaplanować firmowy budżet. Przy stosunkowo niedużych kosztach można uzyskać duże zyski. Koszty związane są tylko z kliknięciami w reklamę Google Ads przez Internautów i co najważniejsze, nie są one wysokie. Ogólny koszt takiej płatnej kampanii stanowi jedynie kilka procent całego budżetu. Możliwe jest również wspomaganie konwersji w innych kampaniach, czyli zwiększenie przychodów z dodatkowych źródeł ruchu. Do wyboru są różne warianty tekstu reklamy. Można dowolnie testować, aby znaleźć dla siebie najkorzystniejsze rozwiązanie oraz ulepszać reklamę. Kolejną zaletą kampanii Google AdWords jest swobodny przekaz. Opis reklamy Adwords można dowolnie modyfikować. Za jego pomocą można poinformować klientów o aktualnych promocjach, osiągnięciach firmy czy sezonowych obniżkach cen.

Reklama Google - korzyści.

Każdego roku w Sieci pojawiają się nowe witryny internetowe, których właściciele sięgają po najróżniejsze formy reklamy. Konkurencja jest wobec tego bardzo duża, a liczba miejsc reklamowych w wyszukiwarkach niestety ograniczona. Właśnie dlatego tak ważne jest to, aby prowadzona kampania marketingowa była skuteczna, co jest możliwe w przypadku specjalistów z doświadczeniem. Konieczna jest wiedza, kwalifikacje, odpowiednie narzędzia i ciągła analiza tego, co dzieje się w branży e-commerce. Google Ads pomaga stać się witrynie konkurencyjną, zwiększyć jej widoczność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

 

Podsumowując

 

Korzystanie z płatnej reklamy jest skutecznym i niedrogim sposobem na zwiększenie świadomości marki i uzyskanie szybkich rezultatów. To również możliwość testowania, opłacalność i możliwość śledzenia wyników. Google Ads pozwala na precyzyjne kierowanie reklamy, wywieranie wpływu na Internautów, docieranie do pożądanych odbiorców, reklamowanie się w odpowiednim czasie.

Pin It